Hejsan!

Hej det var länge sen sist, verkligen!!! Vad har hänt sen sist? Mycket. Jag har gått ut femman och nu har jag sommmarlov. Eller ja sommarlovet är snart slut. Men vad har hänt denna sommar då? Jo jag och la famila har varit på Göteborg med min kompis famila. Det var nice. Där var vi på liseberg i två dagar och sista dagen var vi inne i gallerian nordstan. Det var kul. Sen åkte vi tåg hem. (Vi åkte förstås tåg dit också.) När vi kom hem packade vi upp och dagen efter åkte vi till Blidö. Där badade vi Sjön (eller havet) typ varje dag. Det var skönt. Vi var även på blidö värdshus. Det var fett nice och min guffa (gudfar) Jocke betalade notan på typ 5000 Kronor. ojoj oj!!!! Det var lite väl mycket kanske! .... Nå väl! Vi åt gott och hade trevligt iaf. Sen åkte vi hem till Huset och jag var uppe en stund sen gick jag och la mig i husvagnen. Sen på dagen efter så åkte vi hem och nu ska vi vara hemma det sista veckorna. Det ska bli ganska tråkigt. Fast en så länge har det varit varmt ovarje dag så vi kan kan bada la pool. Nästa vecka ska cissi och nina komma. Det ska bli nice. 

Poss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0